Artikelen

GDPR/AVG privacy wetgeving en verwerkersovereenkomst Op 25 mei 2018 trad de General Data Protection Regulation (GDPR) ook bekend als AVG, de nieuwe... Ik ben mijn logingegevens kwijt. Wat moet ik doen? Wanneer je het wachtwoord voor het klantenpaneel kwijt bent geraakt kun je een nieuw wachtwoord... Ik krijg de melding "Control Panel activering: Uw product is nog niet geactiveerd" Wanneer je inlogt in de Website Builder wordt gecontroleerd of deze gekoppeld is aan het juiste... Niet tijdige betaling van domeinnamen Wanneer je een domein registreert bij MotoHosting (bijv. mijngeweldigedomein.nl), dan koop je een... Schijfruimte vol De beschikbare hoeveelheid schijfruimte is afhankelijk van het hostingpakket. De schijfruimte is... Verhuiscode opvragen Om je domein te verhuizen naar een andere provider ben je bij de meeste extensies een verhuiscode... Wat zijn de betalingsmogelijkheden? Bij ons kun je op de volgende manieren betalen: Automatisch incasso iDEAL Overboeking We... Moet ik mijn diensten elk jaar verlengen? Alle diensten die je bij ons afneemt zullen automatisch stilzwijgend worden verlengd totdat je... Waarom krijg ik de melding dat mijn webhosting account suspended is? Krijgt u de melding dat uw websites "Suspended" zijn? Dit betekent dat de domeinnamen geschorst... Zijn jullie per telefoon bereikbaar? Nee. Als internetbedrijf leveren wij geen telefonische ondersteuning en we hebben daarom ook geen... Modelformulier voor herroeping Consument-opdrachtgever Modelformulier voor herroeping Consument-opdrachtgever (dit formulier alleen invullen en... Hoe kan ik mijn webhosting pakket opzeggen? Als je hebt besloten een dienst te beëindigen, dan kun je dit eenvoudig regelen via het...
« Terug