Nee. Als internetbedrijf leveren wij geen telefonische ondersteuning en we hebben daarom ook geen telefoonnummer op onze website staan. Al onze ondersteuning verloopt via deze handleiding, het forum en via ons e-mailadres.
Wij kiezen er bewust voor om geen telefonische ondersteuning te bieden. Waarom? Omdat het ons doel is om onze diensten voor een zo laag mogelijke prijs en zo efficiënt mogelijk aan jou aan te bieden. We hebben daarom geen duur call center, en deze besparing kunnen wij rechtstreeks doorgeven aan onze klanten. Hierdoor krijg je als klant bovengemiddeld veel waar voor je geld!
Bovendien heeft e-mail zich ook bewezen als een veel geschikter medium om ondersteuning te geven. Aan de hand van de vraag kunnen we goed beoordelen wie de meest geschikte persoon is om jouw vraag te beantwoorden, zodat jij altijd verzekerd bent van het beste antwoord. Ook kunnen we beter prioriteit geven aan de vragen die dat nodig hebben. Een vraag over het verwijderen van een niet-verwijderbaar bestand is immers minder spoedeisend dan een vraag over een website die acuut in de problemen zit. Ten slotte kunnen we je ook meteen handleidingen toesturen die uitgebreid en stap voor stap uitleggen hoe je je probleem kunt oplossen.
Van serverstoringen worden wij bovendien automatisch op de hoogte gesteld, waarna we meteen deze storing op proberen te lossen. Een telefonische melding van een storing is daarom onnodig. Overige zaken hebben bewezen ook via e-mail te kunnen en zijn soms zelfs omslachtig om via de telefoon te doen.